klagar inte på min dotter

 
Jag skrev min inlägg ( trycka ner unga föräldrar ) för nåra veckor sin som skrev jag på facebook att jag va trött och ella villa va hos mig hela tiden. då var det några vänner som skrev att det bara och kämpa bara posetiva saker då. dom kommer en fitta och skriver att jag bara klagar på min dotter och att jag klagar på att det är jobbigt att va mamma och sj och massa saker. och hon har inte ens barn så hon hon vet inte hur det är . Jag klagar aldrig på min dotter på internet och kommer inte göra det heller. Så nu har ni en förklaring varför jag skrev andra inlägget.Jag har inte klagat att det är jobbigt att vara mamma eller att var sj för det är jag inte ja klagar inte på något att vara en ung föräldrer 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0