Trycka ner unga föräldrar !?!?!?!?!

Jag känner mig elak att bara lägga i min dotter i sin säng bara när hon är trött men om jag låter henne ligga på mig och jag lägger in henne i sin säng då vaknar hon. vad ska jag gör så hon inte vaknar hjälp!!?!?!?!?!?
 
Jag förstår inte varför skulle inte vi som är tonåriga inte kunna föräldra , det inte bra för vi är bran forfarande men annars så är ingen skillnad för ni som är 25 och uppåt och för oss tonåringar. Det är lika svårt för ni som 30 som det är för oss som har barn i ålden 18. Vi vet inte hur det är vara föräldra och det gör inte ni ¨ vuxna¨ när det handla om sitt första barn. Jag blir arg för ni som ska va ¨vuxna¨ sitter på internet och trycker ner unga föräldra för vi är för unga för att ha barn , ni vet inte hur det ha barn blablabla. 
 
Jag visste inte vad jag gick mig in på när jag betämmde mig för att be hålla Barnet (Ella). Jag visste att det skulle va jobbigt för ett barn behöver man ta hand om 24/7. Min föräldra blev arg och min syskon med mig jag har klarat det i nio månader och om jag ska va ärlig så trodde jag att min föräldrar trodde att jag inte skulle klara det. Men det har jag och jag är stålt för det. Jag har lärt känna många unga föräldrar och vi som är unga kan och ni ¨Vuxna¨ ni kan tänka innan ni pratar eller skriver. För vi kan lika mycket som ni, så dra åt skogen.
 
 
Här är ella några dagar 
här är hon 8 månader 
 
Älskar min familj 
 
Dop bild fotograf Elin Karlsson 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0